if (window.location.href.includes("kurumsal-teklif")) { window.dataLayer = window.dataLayer || []; window.dataLayer.push({ 'event': 'kurumsal_teklif_button_click' }); }
KURUMSAL TEKLİF ALIN
citroen-ec3-voltify

Citroen e-C3 Max ile Şehir İçinde Bir Hafta

Citroen e-C3 Max ile şehir içinde bir hafta geçirdim. Her gün Voltify ofisi ile evim arasındaki rotada kullandım, menzilini test ettim. Bu yazımda hem menzil değerlerinden hem de Citroen e-C3 Max’in özelliklerinden bahsedeceğim.

Kısa Kısa, Citroen e-C3

B segmentinin temsilcisi olan ve Citroen’in 2025 yılında piyasaya sürdüğü e-C3, B segmenti temsilcilerine göre bazı noktalarda öne çıkmakta.

Daha Yüksek

Segmentindeki diğer modellerden (Renault Clio, Hyundai i20, Peugeot e-208, Opel Corsa-e, Volkswagen Polo) çok daha yüksek olan e-C3, bu avantajını yüksek baş mesafesi olarak sunuyor. Bu da iç yaşam alanını daha ferah bir hale getiriyor.

Geniş İç Hacim ve Yaşam Alanı

Geniş iç hacim ve yaşam alanı sunabilen e-C3, yolculuklarınızı daha keyifli hale getiriyor. Açık renkli iç mekan döşemesi, geniş yaşam alanı ve yüksek baş mesafesi, aracı olduğundan daha büyük ve ferah hissettiriyor.

Daha Konforlu

Citroen Advanced Comfort süspansiyon sistemi yol bozukluklarını minimuma indirirken, aynı teknolojiyle tasarlanan koltuklar yolculuk konforunu üst seviyeye taşıyor. Citroen e-C3 Max ile şehir içi sürüşler her zamankinden daha rahat.

Comfort Modu

PSA araçlarındaki “B” tuşunun yerine e-C3’te “C” yani “Comfort” modu bulunuyor. Bu modda rejeneratif frenleme azalıyor, gaz pedalı uzuyor ve araç daha yumuşak kalkış yapıyor. Böylece trafikte daha rahat sürüş ve daha düşük enerji tüketimi sağlanıyor.

İç Dizayn

Citroën e-C3’ün ferah iç mekânı, sade tasarım ve az sayıda bileşenle sağlanıyor. Orta ekrandan araç ayarlarını, navigasyonu veya Kablosuz CarPlay & Android Auto’yu kullanabiliyorsunuz. Üstte konumlanan gösterge paneli sürüş verilerini sürekli görmenizi sağlarken, küçük ve hafif direksiyon manevraları kolaylaştırıyor.

Güvenlik Donanımları

Citroën e-C3 Max, sürüş destek ve güvenlik donanımlarıyla da öne çıkıyor. ABS, EBA, EBD, ESP, yokuş kalkış desteği, hız sabitleyici ve sınırlayıcı gibi temel sistemlerin yanı sıra; aktif şerit takip, hız limiti tanıma, sürücü yorgunluk ve dikkat uyarıları ile çarpışma riski ve aktif güvenlik freni standart olarak sunuluyor.

Bir Haftalık Kullanım Sonucunda Sürüş Menzili

Citroen e-C3 Max’i ortalama 15–16 derece sıcaklıkta, ısı pompası olmadan menzil kaybını gözlemlemek için test ettim. Günlük Koşuyolu–Kartal arası 60 km’lik rotada, şarj %93 seviyesindeyken başladım. İlk ve beşinci günlerde ise sadece tek yönlü yolculuk yaptım.

1. Gün: %93 Başlangıç - %83 Bitiş. Toplam 31 km
2.Gün: %83 Başlangıç - %61 Bitiş. Toplam 67 km
3.Gün: %61 Başlangıç - %37 Bitiş. Toplam 73km
4.Gün: %37 Başlangıç - %17 Bitiş. Toplam 67 km
5.Gün: %17 Başlangıç - %7 Bitiş. Toplam 42 km

Beş günde toplam 280 km yolculuk yaptım ve %86 enerji tükettim; bu da 40,9 kWh ve 483 TL maliyet demek. Evde veya iş yerinde şarj imkanı olanlar için bu tutar sadece 105 TL’ye düşebiliyor. Şarj ederken 30 km daha menzili olduğunu belirten e-C3, biraz daha dikkatli kullanım ile 300 km bandında menzil sunabilir.

Sizler de Citroen e-C3 Max ve %100 elektrikli diğer araçlarla esnek kiralama seçeneklerini Voltify’da hemen keşfedebilirsiniz!


Canberk Gedikoğlu

Voltify Pazarlama ve İş Geliştirme Yöneticisi

KURUMSAL TEKLİF ALIN WhatsApp ile İLETİŞİM